fbpx

משלוח חינם ברכישה מעל 199 ש"ח

מרכיבים מהטבע ששומרים על הבריאות שלכם

הבריאות שלכם חשובה לנו, ולכן מוצרי הטיפוח והלייפסטייל של חברת Reelie מבוססים כולם על רכיבים מהטבע. חשוב לנו שכל המידע שלנו יהיה פשוט ונגיש לכם, בלי לבלבל או להשתמש במושגים מסובכים. אנחנו יודעים כי לא כל הרכיבים הטבעיים שאנו משתמשים בהם מוכרים לקהל הרחב, ולכן רצינו לפרט לכם אודות כמה מהם כדי להבין כיצד הם מסייעים לשמירת הבריאות, וההרגשה הטובה שלכם. 

סרפד – עוקץ אבל גם מרפא

אם יצא לכם לטייל ביער קריר באירופה או בצפון בארץ, אולי נתקלתם בצמח הסרפד. זו לרוב התקלות לא נעימה, כי מדובר בשיח עם עלים שהמגע בהם צורב, בגלל השערות שעל העלים המכילות רעלנים. בגלל הנטיה שלו להתפשט במהירות ולצמוח בשטחים עזובים, הרבה פעמים הוא מקבל יחס של מזיק. 

ההתייחסות לסרפד כמזיק אינו יחס הוגן, כי למעשה לסרפד תכונות מועילות רבות, כרכיב למאכל, כמספק סיבים לתעשיית הטקסטיל וכרכיב במוצרי קוסמטיקה וטיפוח. נתמקד בתכונות הרפואיות שלו בהמשך. 

תכונות אנטי-דלקתיות

הסרפד הינו בעל תכונות אנטי-דלקתיות המרגיעות את העור, ולכן הוא לעיתים קרובות מהווה רכיב במשחה לטיפול במחלות עור כרוניות, או בשמפו נגד קשקשים. יש בסרפד פוליפנולים, תרכובות כימיות שנפוצות בפירות וירקות, וידועות כבעלות יכולת לעודד ייצור חומרים מדכאי דלקת בתאי הגוף, ולהשפיע על חילוף חומרים. לכן ברפואה עממית הוא משמש כטיפול בראומטיזם (שיגרון), או במחלות דומות כגון גאוט (שיגדון), מחלה דלקתית־מטבולית הפוגעת בעיקר בתפקוד המפרקיים.

אנטי-אייג'ינג 

אחד היתרונות של הסרפד זה הימצאותם של אנטי־אוקסידנטים, כמו ויטמינים A ו-C אשר חשובים כדי להגן על העור והשיער מנזקי הסביבה. הוא ממצק את העור ומסייע לו להתחדש במהירות. תכונות אלו מסייעות להעלמה מהירה של צלקות וכתמים מהעור. 

יתרונות רפואיים נוספים

הסרפד עשיר במינרלים כגון סידן, אשלגן, אבץ, סיליקה, ברזל ועוד. מינרלים אלה מסייעים לבריאות העור והשיער, במיוחד כדי לחדש את צמיחת השיער. כשהוא משמש כצמח מאכל, ספיגת מינרלים גם חשובה לשמירה על עצמות חזקות, יחד עם ויטמין K שגם נמצא בו. 

יש לו תכונות המסייעות לתפקוד הכליות, וטיפול ומניעה של מחלות בדרכי השתן, ברפואה מסורתית הוא משמש לסייע לנשים עם תופעות לוואי מהמחזור כגון נפיחות וכאבים. מחקר באוסטרליה העלה שסרפד יכול גם לסייע במניעת תופעות לוואי של אלרגיות עונתיות. ישנם גם מחקרים המעידים שהסרפד יכול לסייע לסובלים מבעיות בפרוטזה. 

נר הלילה – פורח רק בלילה 

נר הלילה הינה משפחת פרחים שמקורה בארה"ב, אך נציג ממנה – נר הלילה החופי – כבר התאזרח פה באזור מישור החוף. הפרחים הצהובים היפים נפתחים רק בשעות בין הערביים, מה שמקנה להם את שמם בעברית וגם באנגלית – Evening Primrose. מכינים מזרעי הצמח שמן, המשמש כתוסף מזון ורכיב בתעשיית הטיפוח והקוסמטיקה. 

חומצת אומגה המסייעת לבריאות העור

המרכיב הפעיל העיקרי בשמן נר הלילה הוא חומצת שומן גמא-לינולאית. זוהי חומצת שומן חיונית לבריאות הגוף, שהגוף אינו יכול לייצר ולפיכך חייב לקבל אותה דרך המזון. חומצה זו פועלת באופן הנוגד דלקת ומונע את השפעותיה השליליות. הוא גם עשיר בחומצה לינולאית. חומצות אלה כנראה מסייעות למניעת בעיות הורמונליות אצל נשים כמו תופעות לוואי לפני המחזור או בגיל המעבר, ותורמות למניעת בעיות הנובעות מאובדן דחיסות מינרלים בעצמות, כמו אוסטאופורוזיס. 

גם חומצה לנואלית וגם גמא-לינולאית, הן חומצות שומנים מסוג אומגה 6, וגם מהווים רכיבים של מיאלין (myelin), רכיב שומני עוטף את רוב הסיבים העצביים במערכת העצבים, ולכן חשוב מאוד לבריאות הגוף. מחלות אוטואימוניות כמו טרשת נפוצה גורמות לאובדן מיאלין וכתוצאה מכך להתדרדרות בתפקוד הגוף.  

בתחום הטיפוח, נר הלילה מסייע לבריאות העור בכך שמסייע לשומן הטבעי לשמור על גמישותו, חיוניותו ולחותו. הוא מסייע למניעת אקנה (פצעי בגרות), ואקזמה ולהחלמת פצעים במהירות. 

עשיר בויטמין E

 תמצית נר הלילה עשירה בויטמין E, המסייע לעידוד צמיחת שיער ומניעת נשירתו. הסברה היא שנר הלילה מסייע לבריאות הזקיקים ומעודד צמיחתם. נר הלילה גם משמש ברפואה העממית לטיפול בסימפטומים של הפסקת הווסת, שלפעמים כוללים צמיחת שיער דלילה, ובכך מונע אותם. 

ענבים – לא רק למאכל

תמציות ושמני צמחים במוצרי טיפוח 

תמצית סרפד מסוג Dioica (שאינו גדל בישראל) משמשת מאות שנים כרכיב בסבונים טבעיים, לטיפוח העור ומניעת מחלות עור כמו אקזמה. לכן תמצאו תמצית כזו בג'ל הרחצה, ובקרם הגוף שאנו מייצרים. במוצרים לשיער כמו שמפו או מסכת שיער, הסרפד מסייע לניקוי וטיפוח הקרקפת, ומינרלים כגון אבץ וסיליקה מחזקים את זקיק השערה ומעודדים צמיחה. אחרי שימוש במוצרים אלה, השיער יוצא רך, נקי וחזק יותר. 

שמן נר הלילה נמצא במסכות השיער שלנו כדי לסייע להחדרת לחות ולעזור למנוע נשירה. מסכת שיער של Reelie מזינה ומחזקת את השיער בזכות האפקטיביות של נר הלילה. אנו משתמשים בשמן זרעי ענבים בקרם הפנים שלנו Back to High School כדי להזין את העור בחומצות חיוניות ולשמור על לחותו, ומאותן סיבות הוא מצוי גם בקרם הגוף שלנו בכל הסדרות. 

עכשיו אם אתם רואים ברשימת הרכיבים של מוצרי טיפוח בסדרות שלנו את הסרפד או נר הלילה, אתם כבר יודעים שמדובר במוצר טיפוח טבעי בעל תכונות מועילות רבות. בריאות השיער והעור שלכם נשמרת לאורך זמן בזכות השימוש במוצרים אלה. באמצעות שימוש בצמחי מרפא כמו סרפד ונר הלילה, אנחנו משלבים מסורת עתיקה של שימוש בחומרים טבעיים, עם הידע המודרני של עולם הטיפוח והקוסמטיקה, כדי להגיש לכם את החוויה המפנקת האידיאלית. 

דילוג לתוכן